.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت با كليات لايحه اصلاح قانون مطبوعات
نماینده‌ ساری به دلیل جلوگیری از محدود شدن خبرگزاری‌ها و نیز تفاوت نوع کار روزنامه‌ها با خبرگزاری‌ها با کلیات اصلاح‌ قانون مطبوعات مخالفت کرد...
مخالفت با كليات لايحه اصلاح قانون مطبوعات

نماینده‌ ساری به دلیل جلوگیری از محدود شدن خبرگزاری‌ها و نیز تفاوت نوع کار روزنامه‌ها با خبرگزاری‌ها با کلیات اصلاح‌ قانون مطبوعات مخالفت کرد.

به گزارش شمال نیوز ،نمایندگان در جلسه‌ علنی امروز مجلس كلیات لایحه الحاق یك تبصره به ماده یك اصلاحی قانون مطبوعات را بررسی و با 124 رای موافق آن را تصویب كردند.
در صورت تصویب نهایی این لایحه، مدیرعامل، نویسندگان و تهیه‌كنندگان مطلب خبرگزاری‌ها حسب مورد دارای همان مسئولیت‌هایی هستند كه برای مدیرمسئول و نویسنده مطبوعات منظور شده است.
هم‌چنین هیات نظارت بر خبرگزاری‌ها، در مورد خبرگزاری‌ها اختیارات و وظایف هیات نظارت بر مطبوعات را اعمال می‌كند.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده‌ ساری در مخالفت با این كلیات لایحه اظهار داشت:«عملكرد و نظارت خبرگزاری‌ها به قانون خاص نیاز دارد؛ چرا كه ما در این زمینه و نشریات الكترونیكی قانون مدون و مشهود نداریم.»
وی با بیان این‌كه در دنیای امروز گردش آزاد خبری مورد توجه است، گفت:«در عصر اطلاعات و ارتباطات ما نباید به دنبال ایجاد محدودیت باشیم.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعدي 28 فروردين 1388
سلام عليكم
از آقاي يوسف نژاد بخاطر بر گزاري 5 جلسه در خصوص زيرگذر عبور روستاي زغالچال تشكر و قدرداني مي نمايم و همچنين حمايت خيلي خوبي در اين خصوص از اين طرح بزرگ نمودند البته شهردار محترم ساري هم خيلي كمك كردند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.889 seconds.